Attacken avvärjd

22 04 2008

Hemsidan uppe igen. Hackerattacken avvärjd. Vem som hackat vet vi fortfarande inte, inte ens om det var illa menat, annat än som skrämselattack.

Skrämselhicka hoppas jag Swedish Match fått idag när de sett A Non Smokings annons som vissa modiga tidningar vågat införa. Jag hittade den i morse i punkt.se. Jag ska nu gå igenom näringslivssidorna i Dagens Industri, DN och SvD. Det är där den borde sitta (och jag vet att de fått frågan).

För den som undrar. Ja, man får göra så. En juridisk person kan inte känna sig förtalad och en åsiktsannons utan kommersiellt syfte faller inte under marknadsföringslagen.

Annars mitt första vanliga styrelsemöte styrelsemöte idag. 15 bilagor att föredra, bland annat årsbokslut. Ekonomichefen sjuk. Jag kommer vara trött ikväll….


Åtgärder

Information

Kommentera

