IRL

18 09 2008

Lite ytligt förstås, men jag var på Riche idag och åt lunch. Överlägset om man vill träffa folk! Vid Kungsholmstorg möter man inte många som inte är med i PRO, pulsen är ganska låg ute på gatan.

Nu lyckades jag träffa fyra personer som jag jagat i en av olika skäl. Jag vill förstås träffa dem eller engagera dem. Nu är de förhoppningsvis bokade. Det tog sammanlagt två timmar med restid och lunch inräknat. Väl investerad tid och hade kunnat hända för en månad sedan om jag tagit mig ut från denna holme.

Tempot ökar när man träffas IRL!

Annars hann jag idag spela in en filmsnutt inför lanseringen av vår Unga Vuxna sajt. I eftermiddag är det release på Orvesto Internet, något vi (andra än jag) jobbat med i två år. Det händer saker även Out Of Real Life…!


Åtgärder

Information

Kommentera

