Och i huvudet på en annonsör?

11 03 2009

Om man vill spana på hur annonsörer får råd, råd de antagligen tar intryck av, ska man spana på Guldäggsveckan i v 14. Plats Rival i Stockholm. 

Här kan man få många insikter som kan vara till nytta om man vill hänga med i reklamutvecklingen. Och gratis är det också! Särskilt kan jag rekommendera MSN Innovate onsdagen den 1 april. Platserna på deras återkommande seminarier brukar ha en rykande åtgång. Anmäl snabbt!

Dessa seminarier kan ses som ett smakprov på hur det kan vara i Cannes på Cannes Lions i juni. Vi funderar just nu på om någon medlem har råd och lust att åka dit. Det behöver inte bli så dyrt som man kan tro, och bättre utbildning i reklamutvecklingen just nu kan man inte hitta. Någon som är intresserad av att vi arrangerar en gemensam resa?


Åtgärder

Information

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s




%d bloggare gillar detta: