Spam

16 02 2010

Igår fick jag propå från Erik Svensson om vi inte kunde byta länkar med varandra. Visste jag inte vad det var skulle jag bara fråga.

Inte bara jag har fått detta mail inser jag när jag läser Nikke Lindqvists blogg.Nikke tyckte att fler skulle skriva om det, så då gör jag naturligtvis det.

Min magkänsla, och research som hamnade på en spelsajt, gjorde att jag lämnade mailet obesvarat. Vilket ju är det bästa om man inte vill visa att ens mail är aktivt.

Häromdagen fick jag också ett mail från Johan Kinnander, f d VD Google Sverige. Han ville också att jag skulle aktivera mig i spel. Jag har ännu inte fått tag på Johan för att berätta att någon tagit hans namn och mailadress för att använda till spam, för naturligtvis är det så.

Men vilken tröttsam utveckling!


Åtgärder

Information

4 responses

16 02 2010
Jardenberg

Jag är tyvärr inte alls säker på att mailet från Johan Kinnander (fick det också) inte kommer från just Johan Kinnander. Det mailet ligger ju helt i linje med vad han verkar syssla med just nu.

16 02 2010
Anna Serner

Dags att ta kontakt med Kinnander!

16 02 2010
Jardenberg

Han har ju betsafe på sin ”kundlista”
http://johankinnander.webs.com/kunderpartners.htm

Ser fram emot den spännande fortsättningen😉

18 02 2010
Anna Serner

Har mailat honom. Inget svar…

Kommentera

