Latte-Lisa och andra mediekonsumenter

31 05 2010

I fredags hade vi en dragning av en undersökningen om hur unga konsumerar medier.

Undersökningen gjordes med Ungdomsbarometern och identifierar fyra typiska mediekonsumenter, alla med olika konsumtionsvanor. Bra läsning inte bara för medierna själva utan även för både annonsörer och reklamare (flera av dem kom också fredags).

Inslag i SVT i lördags morse och artikel i GP samma dag. Rapporten finns att köpa på 795 kr. Det tror jag den är värd.


Åtgärder

Information

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s




%d bloggare gillar detta: