Uppstart

11 08 2010

Efter en sommar fylld av så mycket sol och värme tar det ett tag innan man landar. Jag landade fysiskt på jobbet idag, mentalt har jag en bit kvar. Det är därför jag alltid börjar ett nytt arbetsår (=läsår) mitt i en vecka. Inte som vilken arbetsvecka som helst, utan en kort vecka. Då kan jag landa, samla mig och väcka liv i stridsandarna.

För mycket händer i höst. Valet förstås. Viktigt. Men även Branschdagarna 7-8 oktober, Internetdagarna 26-27 oktober och allt annat. Innan vi vet ordet av har det vänt och vi går mot ljusare tider igen.


Åtgärder

Information

Kommentera

